staňte se zákazníkem
comfort energy

Jsme rádi, že jste se rozhodli stát zákazníkem Comfort Energy.

Nyní stačí pouze několik rychlých kroků a budete od nás odebírat levnější elektřinu a plyn. Vyplňování formuláře Vám nezabere více jak 10 minut.

Před začátkem vyplňování vám doporučujeme mít po ruce poslední fakturu od stávajícího dodavatele.

zavolejte nám

840 841 842 nebo zdarma přes Skype pondělí až pátek
od 8:00 do 20:00

Vzorové faktury hlavních dodavatelů s vyznačenými údaji:

Elektřina: ČEZ EON PRE

Plyn: EON RWE PPAS

Můžeme Vám
zodpovědět ještě

nějaký Váš dotaz?

Proč
přejít ke Comfort Energy?

1

Nižší náklady

Dlouhodobě se vám sníží ceny za energie, letos o přibližně 15 %.

2

Férovost

Vše od jednoho dodavatele. Všeobecné obchodní podmínky jsou srozumitelné, bez chytáků a hvězdiček.

3

Otevřenost

Snažíme se naslouchat vašim potřebám. Říkáme věci tak, jak jsou.

4

Komfort

Děláme věci tak, abyste se cítili komfortně.

Jak probíhá
proces změny

1. až 25. den v 1. měsíci doručení dokumentů pro změnu dodavatele
2. až 5. den po uzavření smlouvy Vám zavoláme pro ověření
Smlouvy doručené po 25. dni v měsíci zpracujeme až další měsíc
25. až poslední den v 1. měsíci odeslání výpovědi ze strany COMFORT ENERGY původnímu dodavateli
Poslední den ve 4. měsíci konec účinnosti smlouvy se stávajícím dodavatelem
1. den v 5. měsíci dodávka elektřiny od COMFORT ENERGY
Obdržíte potvrzení o změně dodavatele a rozpis záloh
 

Další
časté dotazy

Chci se stát vaším zákazníkem, jak na to?

Smlouvu můžete vyplnit pomocí online formuláře zde na webu, nebo prostřednictvím našich operátorů na lince 840 841 842.

Jak dlouho trvá změna dodavatele?

Přeregistrace odběrného místa k naší společnosti je závislá na výpovědních lhůtách předchozího dodavatele, trvá obvykle 3 až 4 měsíce a o všechny její detaily se postará naše společnost. Je pro vás tedy zcela bez starostí. Pokud k nám přecházíte a máte u jiné společnosti zřízenou službu se závazkem odběru po určitou dobu, garantujeme vám, že změnu dodavatele provedeme až v momentu, který pro vás nebude znamenat jakékoliv sankce za porušení podmínek původní smlouvy.

Mohu vypovědět smlouvu?

Vypovědět smlouvu je přirozeným právem každého doběratele. Smlouvy v produktové řadě PRIM se uzavírají na dva roky. Pokud dojde k v průběhu trvání smlouvy ke změně všeobecných obchodních podmínek nebo ke změně ceny, se kterou nebudete souhlasit, máte právo od smlouvy odstoupit.

Jak je možné, že za energie u vás zaplatím méně?

Dodávka energií je vlastně službou, kdy obchodník zajišťuje pro zákazníka nákup elektřiny anebo zemního plynu na velkoobchodním trhu, její dopravu až k zákazníkovi a vyúčtování jeho spotřeby. Cenovou výhodu pro zákazníka se snažíme získat vhodnou strategií nákupu na velkoobchodním trhu, využíváním moderních informačních technologií a promyšleným řízením nákladů na provoz společnosti.

Nemá nízká cena vliv na kvalitu poskytovaných služeb?

My jsme přesvědčeni, že kvalita našich služeb je dnes vyšší, než u většiny konkurence. Nejde o to nabízet bezbřehý rozsah služeb, ale právě jen to, co naši zákazníci potřebují. Neprovozujeme služby, které využije minimální počet zákazníků a zároveň jejich provozování zatěžuje náklady provoz společnosti.

Změní se něco v mé domácnosti?

Doma změnu nezaznamenáte. Technicky zůstane vše tak, jak je. Využijeme služeb místně příslušné energetické distribuční společnosti k tomu, abychom k Vám dopravili levnější elektřinu anebo plyn. Její služby jsou regulovány a jsou tedy pro všechny obchodníky stejné.

Změní se něco v mé domácnosti?

Doma změnu nezaznamenáte. Technicky zůstane vše tak, jak je. Využijeme služeb místně příslušné energetické distribuční společnosti k tomu, abychom k Vám dopravili levnější elektřinu anebo plyn. Její služby jsou regulovány a jsou tedy pro všechny obchodníky stejné.

Na koho se obrátím, pokud dojde k poruše nebo výpadku?

I v tomto případě se nic nemění. Poruchu nebo výpadek nahlásíte tam, kde doposud.

Jak zjistím, kolik ušetřím?

Výše vaší slevy oproti současnému dodavateli závisí na tom, do jaké distribuční sítě spadáte a kdo je dominantním dodavatelem ve vaší oblasti. Nejjednodušší je nás kontaktovat a my vám slevu jednoduše a rychle vypočítáme.

Z čeho se skládá cena elektřiny?

Cena elektřiny, kterou platí konečný spotřebitel, má dvě základní složky: cenu za silovou elektřinu, kterou stanovuje každý dodavatel, a regulované platby za dopravu elektřiny.

Cena produktů silové elektřiny se skládá ze dvou částí: z měsíčního paušálu (pevná cena) a ceny za megawatthodinu (MWh), která se může lišit podle příslušného tarifu (vysoký tarif – VT, nízký tarif – NT).

Co patří mezi regulované platby za dopravu elektřiny?

Jsou to tyto složky:

  • cena distribuce (měsíční plat za rezervovaný příkon, plat za MWh ve vysokém tarifu, plat za MWh v nízkém tarifu)
  • cena systémových služeb
  • příspěvek na podporu výkupu elektřiny z obnovitelných zdrojů a kombinované výroby elektřiny a tepla
  • platba za činnost zúčtování Operátora trhu s elektřinou.

Kdo platí daň z elektřiny?

Od roku 2008 je součástí ceny elektřiny také jedna z nově zavedených ekologických daní – daň z elektřiny. Sazba daně je 28,30 Kč/MWh a za zákazníky ji odvádí dodavatel.