Levnější elektřina
pro domácnost

Ušetřit chce v dnešní době asi každý a levnější elektřina může pro rodinu znamenat výraznou úsporu. A na tu jsme tu odborníky právě my. Nižší ceny energií můžete bez obav využít při každodenní rodinné spotřebě, na chatě, ale třeba i v rodinné dílně.

Zabýváme se výhradně dodávkami do domácností a pro maloodběratele, a proto perfektně rozumíme vašim potřebám. Dobře víme, že každá koruna se počítá a času není nikdy nazbyt. Zjistíme, co potřebujete, nabídneme řešení a zkrotíme hladový účet za elektřinu.

A to nejlepší? Ušetřit se dá i komfortně. Bez starostí, bez složitého počítání a s jistotou nižší ceny - prostě komfortně s Comfort Energy.

Kolik můžete
uspořit?

Úspora 10,7% za elektřinu

Rodina Lapáčkových bydlí v bytě ve středních Čechách. Za rok spotřebuje 10,54 MWh elektřiny, kterou používají zejména na ohřev vody v bojleru a topení v akumulačních kamnech. U společnosti ČEZ měli sjednaný produkt Comfort, sazbu D26d. Přechodem ke Comfort Energy ušetří s produktem PRIM PLUS při stejné sazbě za rok 2014 celkem 1605 Kč. Vše proběhlo snadno a dle časového plánu.

Pozn. Jedná se o modelové příklady spočítané dle reálné
průměrné spotřeby uvedených sazeb.
Výpočet % úspory nezahrnuje regulované položky.
Ceník
ke stažení

Odkud jste?

Pro zobrazení ceníku potřebujeme znát vaši lokaci. Proto vyberte okres. Následně se vám zde zobrazí ceník.

Produktová řada,
která hraje
Prim

Chcete letos ušetřit až 15 % z ceny, kterou u svého dominantního dodavatele platíte za elektřinu a plyn? Pak je tu naše produktová řada PRIM PLUS. Ta nabízí komfortní dodávky, prvotřídní zákaznický servis a výhodnější ceny energií, a to jak u dodávek silové elektřiny, tak za odebraný zemní plyn.

Proč
přejít ke Comfort Energy?

1

Nižší náklady

Dlouhodobě se vám sníží ceny za energie, letos o přibližně 10 %.

2

Férovost

Vše od jednoho dodavatele. Všeobecné obchodní podmínky jsou srozumitelné, bez chytáků a hvězdiček.

3

Otevřenost

Snažíme se naslouchat vašim potřebám. Říkáme věci tak, jak jsou.

4

Komfort

Děláme věci tak, abyste se cítili komfortně.

Časté
dotazy

Chci se stát vaším zákazníkem, jak na to?

Smlouvu můžete vyplnit pomocí online formuláře zde na webu, nebo prostřednictvím našich operátorů na lince 840 841 842.

Jak dlouho trvá změna dodavatele?

Přeregistrace odběrného místa k naší společnosti je závislá na výpovědních lhůtách předchozího dodavatele, trvá obvykle 3 až 4 měsíce a o všechny její detaily se postará naše společnost. Je pro vás tedy zcela bez starostí. Pokud k nám přecházíte a máte u jiné společnosti zřízenou službu se závazkem odběru po určitou dobu, garantujeme vám, že změnu dodavatele provedeme až v momentu, který pro vás nebude znamenat jakékoliv sankce za porušení podmínek původní smlouvy.

Mohu vypovědět smlouvu?

Vypovědět smlouvu je přirozeným právem každého odběratele. Smlouvy v produktové řadě PRIM se uzavírají na dva roky. Pokud dojde k v průběhu trvání smlouvy ke změně všeobecných obchodních podmínek nebo ke změně ceny, se kterou nebudete souhlasit, máte právo od smlouvy odstoupit.

Jak je možné, že za energie u vás zaplatím méně?

Dodávka energií je vlastně službou, kdy obchodník zajišťuje pro zákazníka nákup elektřiny anebo zemního plynu na velkoobchodním trhu, její dopravu až k zákazníkovi a vyúčtování jeho spotřeby. Cenovou výhodu pro zákazníka se snažíme získat vhodnou strategií nákupu na velkoobchodním trhu, využíváním moderních informačních technologií a promyšleným řízením nákladů na provoz společnosti.

Další otázky a odpovědi naleznete v sekci Časté dotazy.

Chcete, abychom
vás kontaktovali my?

máte zájem
o levnější elektřinu?

Nyní již stačí pouze několik rychlých kroků. Vyplňte jednoduchý formulář a budete od nás odebírat levnější elektřinu a plyn.

zavolejte nám

840 841 842 nebo zdarma přes Skype pondělí až pátek
od 8:00 do 20:00